LinkedIn YouTube Vimeo SlideShare
Menu

I min vækstvirksomhed JumpStory har vi nået en ny milepæl med kunder i over 80 lande – heriblandt eksotiske steder som Antarktis, Aruba, Barbados og Bangladesh. I den forbindelse har jeg givet flere interviews omkring, hvordan vi på under 12 måneder er lykkedes med at gå fra ingenting til et firma med 17 mennesker på kontoret og en markant kundevækst.

I det seneste interview taler jeg med mediet Bootstrapping om, hvorfor vi hos JumpStory har valgt at lægge alle vores produkt- og forretningsplaner åbent ud på nettet i et såkaldt Product Roadmap. Citat fra interviewet:

”Man er aldrig 100 procent sikker på ret meget her i livet, synes jeg. For mig er iværksætteri en konstant balance imellem passion og panik.

Vi er stadig ikke 110 procent sikre på, at vores konkurrenter ikke kan gå ind og bruge det til at kopiere os, men vi tænker så omvendt, at det er vi faktisk ikke så bange for. Lidt forenklet sagt er vi ikke bange for, at andre kopierer os, for så må vi ”bare” eksekvere bedre og hurtigere end dem.

Vi er nærmere nervøse for, hvis de ikke ønsker at kopiere os, for så kunne det jo tyde på, at vi er på afveje.”

 

Share This