PR
Få hjælp til jeres PR af Jonathan Løw
Min baggrund for at lave PR
Jeg har arbejdet med PR og kommunikation i over 18 år. Dels som marketing- og PR-chef og dels som PR-rådgiver for både store og små virksomheder.
Min tilgang er handlingsorienteret og jordnær. Jeg bruger ikke dine penge på dyre strategier, men på handling og at skabe resultater. Det handler om at komme i medierne med de rigtige budskaber på det rigtige tidspunkt. Dét kan jeg hjælpe dig med.
Jeg har arbejdet med over 100 forskellige brands i tidens løb. Lige nu tæller mine kunder eksempelvis Edulab, Drugstars, PL & Partners, Web2media, Searchmind, GoMore m.fl. Mød nogle af mine kunder her.
Jeg har givet et interview til TrendsOnline om min tilgang til PR.
TrendsOnline har også snakket med to af mine tidligere PR-kunder for at høre om deres erfaringer…
- Har arbejdet med PR og personlig branding i 18 år
- Har +35.000 følgere på de sociale medier
- Har skaffet medieomtale i alle landets største nyhedsmedier
- Har arbejdet med kunder som Lix.com, PL & Partners, Bog & idé m.fl.
- Har fokus på at skabe resultater frem for at skrive lange strategier.
Eksempler på mine kunder i medierne
Flere PR-kunder med links til eksempler på presseomtale
Sådan gør jeg i praksis:
1. Indledende snak
2. Udkast til PR
3. Indgåelse af aftale
4. Kontakt til journalister
5. Den direkte kontakt
Jeg sender derudover direkte ud for dig via Ritzau.
6. Offentliggørelse
Gratis månedligt overblik
Hver måned får du uden beregning tilsendt et visuelt overblik over den medieomtale, I har fået. Her kan du også se fordelingen på de forskellige typer af medier, ligesom du får direkte links til de enkelte presseklip.
Jeg sender også uden beregning dine historier ud via Ritzaus presseservice, der går ud til samtlige danske medier og havner direkte i deres indbakke samt på deres nyhedsskærme (Wire).
Pressemeddelelser nej tak
Jeg sender aldrig pressemeddelelser ud eller spammer medierne. Det handler i sidste ende om at skabe personlige og stærke relationer og sikre journalisterne gode og relevante historier.
PR er ikke en smart genvej til reklame. Det handler om at se de gode historier, evne at formidle dem klart, tydeligt og inspirerende samt at opbygge relationer, der sætter pris på at blive kontaktet, når man har noget aktuelt og relevant på hjerte.
Pressemeddelelser nej tak
Jeg sender aldrig pressemeddelelser ud eller spammer medierne. Det handler i sidste ende om at skabe personlige og stærke relationer og sikre journalisterne gode og relevante historier.
PR er ikke en smart genvej til reklame. Det handler om at se de gode historier, evne at formidle dem klart, tydeligt og inspirerende samt at opbygge relationer, der sætter pris på at blive kontaktet, når man har noget aktuelt og relevant på hjerte.
Lad os ta’ en uforpligtende snak
Du er altid velkommen til at skrive til mig på jonathan@listenlouder.dk, hvis du ønsker en kontaktperson hos én af mine kunder og vil høre om deres erfaringer.
Kontakt mig på 28 78 54 50 eller send mig en e-mail og lad os ta’ en snak omkring dine PR-drømme, ønsker og muligheder.
Hvis det viser sig, at vi ikke er et match, så samarbejder jeg også med en række andre dygtige PR-folk, jeg kan henvise dig til. Eksempelvis kan jeg anbefale Lounge44 og Marie Louise Pedersen, som løser kommunikations-, PR- og marketingopgaver for små og mellemstore virksomheder. Du kan læse mere på Lounge44.dk.